خدمات پشتیبانی سایت | پشتیبانی حرفه ای سایت | سئو و نگهداری سایت
نوشته شده توسط : ساحل

خدمات پشتیبانی سایت | پشتیبانی حرفه ای سایت | سئو و نگهداری سایت
سه شنبه 25 آذر 1399|گروه‌ها: خدمات پشتیبانی سایت, خدمات فرآوری محتوا
خدمات پشتیبانی سایت مهم ترین ضرورت هر وبسایت بعد از طراحی هست. فرقی نمیکند سایت شما در چه حوزه ای طراحی شده باشد. فارغ از نوع کسب و کار شما، چنانچه برای کسب و کارتان طراحی سایت کرده اید لازم هست برای ارتقای آن پشتیبانی حرفه ای سایت داشته باشید. این مسئله هم برای کارهای ساده همچون بارگذاری محصولات و محتوا لازم هست و هم برای مسئلهات با اهمیت تر مثل سئو و نگهداری سایت.

خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی میگردد؟
یک سایت بعد از طراحی در موارد گوناگون نیاز به پشتیبانی پیدا میکند. بر خلاف تصور زیادی از افراد پشتیبانی سایت تنها مربوط به بارگذاری محتوا و یا تغییر دادن عکس های یک سایت نیست. خدمات پشتیبانی سایت می تواند شامل دو بخش باشد. یکی موارد مربوط به فرآوری محتوا و بارگذاری محتوا. دوم هم مربوط به مسائل فنی سایت. در تداوم به برخی از موارد رایج در ارائه خدمات پشتیبانی سایت اشاره شده هست.

رفع دشوارات مرتبط با دامنه و ههست
هر سایتی برای نمایش نیاز به یک دامنه و ههست دارد. وبسایت شما با اتصال به ههست و دامنه در مپهنا دید عموم قرار میگیرد. حال در بازه های زمانی گوناگون می تواند برای ههست و یا دامنه سایت دشوار به وجود آید و سایت دچار قطعی شود. یکی از وظایف تیم خدمات پشتیبانی سایت پیگیری این موارد و رفع قطعی سایت در اسرع وقت هست.

به طور نمونه در خصوص ههست سایت، امکان دارد بعد از مدتی شرکت ارائه دهنده ههست اقدام به تغییراتی در سرورهای خود کند. در چنین مواردی عمدتاً DNS های سایت دچار تغییراتی می شوند. در صورتی که این دشوار توسط شرکت طراحی سایت و پشتیبانی پیگیری نشود سایت شما دچار قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ارزان به درد میخورد یا نه؟

پشتیبانی سایت حرفه ای
رفع دشوارات مرتبط با آپدیت شدن افزونه ها یا موارد مشابه
حتماً شما هم هنگام کار با نرم افزارهای گوناگون و یا کار با اپلیکیشن های گوشی با مسئله آپدیت برنامه ها مواجه شده اید. در طراحی سایت از زیادی از افزونه ها هستفاده می شود. مثلاً افزونه کاهش حجم عکس هایی که در سایت بارگذاری میگردند. این افزونه ها هم شبیه تمامی نرم افزار های دیگر آپدیت میشوند.

در زیادی از مواقع این آپدیت ها باعث بروز دشوارات و به هم ریختگی هایی در سایت می شوند که برای رفع آنها نیاز به یک تیم پشتیبانی سایت حرفه ای هست.

گرفتن بک آپ از سایت
از دیگر دشواراتی که شدنی هست برای سایت قبل بیاید از دست رفتن اطلاعات قرار گرفته بر روی ههست بنا به هر دلیلی هست. بارها قبل آمده که بر اثر بروز دشوار در سیستم های شرکت های ههستینگ اطلاعات کاربران از بین رفته هست. از آنجا که هنگام خریداری ههست، این شرکت ها تمامی مسئولیت های از بین رفتن اطلاعات کاربران را به گردن خود کاربر می اندازند (مشتری مداری ایرانی!!!) فلذا لازم هست صاحب سایت خود چهار چشمی مراقب اطلاعات سایت خود باشد. برای این کار لازم هست به شکل مرتب از اطلاعات سایت بک آپ گیری شود. این مسئله یکی از الزامات پشتیبانی سایت حرفه ای هست.

شرکت پشتیبانی سایت مناسب

در کنار مسائلی که عنوان شد مسئله مهم دیگر مسئله مدیریت محتوای سایت هست.

طراحی دوباره صفحات سایت
در مواقع زیادی قبل می آید که لازم هست طراحی های خاصی در سایت انجام شود. به طور نمونه چنانچه شما جشنواره ای دارید و یا به مناسبت عید، شب یلدا یا مناسبت هایی این چنین قصد عوض کردن حال و هوای سایت خود را دارید باید از یک تیم پشتیبانی حرفه ای برای این کار برخوردار باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای

فرآوری محتوا و پشتیبانی سایت، بارگذاری محتوا
سایت بدون محتوا یعنی هیچ!. مسئله اصلی و قصد اصلی در طراحی سایت مناسب فرآوری محتوا برای مخاطبین هست. شما در یک طراحی سایت حرفه ای برای مخاطبین خود باید فرآوری محتوا کنید. مخاطبین شما با مطالعه محتوای بارگذاری شده توسط شما در خصوص اندازه تبحر کاری شما قضاوت میکنند.

هر چقدر شما در طراحی سایت خود از محتوای حرفه ای تر و کاربر بعدندتری هستفاده کنید مخاطبین بیشتری را جذب خود خواهید کرد. در واقع میتوان گفت اصلی ترین بخش بعد از طراحی سایت مرحله محتوا گذاری سایت هست. هر چقدر این مرحله بهتر انجام شود شما از سایت خود ثمره بهتری خواهید گرفت.

به طور کلی موارد مهمی که در پشتیبانی سایت از نظر فرآوری و انتشار محتوا به آنها بر میخوریم شامل موارد زیر هستند:

فرآوری محتوای متناسب با کسب و کاری که سایت برای آن طراحی شده هست
ایجاد گروه بندی های متناسب با خدمات ارائه شده در سایت
متناسب سازی محتوای فرآوری شده با هستانداردهای سئو
طراحی عکس های مناسب با محتوای فرآوری شده
بارگذاری درست محتوا در سایت
بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی و پشتیبانی آن

فرآوری محتوای سایت

تأثیر پشتیبانی سایت در سئو سایت چیست؟
مهم ترین مسئله برای هر سایتی دیده شدن آن سایت در صفحه نخست گوگل هست. سئو به زبان ساده همین مفهوم را دارد. زمانی شما می توانید از سایت خود بهره برداری کنید که سایت وارد صفحه نخست شده و بتواند مخاطب جذب کند.

دشواری که اغلب صاحبان کسب و کار دارند این هست که وقت کار بر روی سایت خود را ندارند. جدای از آن چنانچه شما این کار را به دست کارمندان معمولی خود بسپارید باز هم ثمره مناسب را نخواهید گرفت.

مسئله اصلی در ارائه پشتیبانی مناسب برای سایت تجربه هست. تجربه هم با کار زیاد به دست می آید. ما در اکسینو سابقه بیش از 13 سال کار بر روی سایت را گرد آورده ایم. مجموع محتواهایی که فرآوری کرده ایم رقمی بیش از 300 هزار محتوهست. همین مسئله هست که ما را از دیگر شرکت های طراحی سایت و سئو متمایز میکند.

اصلی ترین فاکتور در سئوی سایت فرآوری محتوای مناسب برای سایت هست. در کنار آن هستفاده از دیگر تکنیک ها نیز ضروری هست. به طور کلی میتوان گفت برای سئوی سایت کارهای زیر لازم هست که انجام شود:

سئو داخلی
سئو خارجی
فرآوری محتوا
بک لینک سازی
رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید
خرج پشتیبانی سایت چقدر هست؟
خرج پشتیبانی سایت بسته به اینکه چه مقدار کار لازم باشد بر روی سایت انجام شود تعیین میگردد. همچنین این نکته مهم هست که پشتیبانی سایت همراه با سئو تضمینی باشد یا خیر. به طور کلی میتوان گفت در تعیین خرج خدمات پشتیبانی سایت موارد زیر مهم هستند:

پشتیبانی سایت تنها برای موارد فنی معمول شامل نگهداری سایت دامنه و ههست
پشتیبانی سایت از نظر اضافه کردن موارد نو به سایت که نیاز به کدنویسی داشته باشند
پشتیبانی سایت از نظر فرآوری محتوا
پشتیبانی سایت از نظر فرآوری محتوا و سئوی تضمینی
پشتیبانی سایت و بک لینک سازی برای سایت
همانطور که گفته شد یکی از مراحل مهم سئو بک لینک سازی برای سایت هست. این کار باعث میشود رتبه سایت شما ارتقاء پیدا کرده و در نهایت وارد صفحه نخست شود. اما کدام بک لینک ها برای سایت مفید هستند؟. شما برای اینکه بتوانید رتبه سایت خود را ارتقا بدهید لازم هست از بک لینک های مناسب هستفاده کنید. شرکت های طراحی سایت حرفه ای کیفیت بک لینک ها را در درازا زمان و کار بر روی سایت های گوناگون متوجه شده اند. این حرفه چیزی نیست که یک شبه به دست بیاید.

قبل آمده بوده اند از مشتریانی که گفته اند مگر دادن یک بک لینک خدمات پشتیبانی سایت چقدر زمان میبرد یا سخت هست که به ازای آن خرج سئو انقدر بالهست؟. مسئله زمان انجام یک بک لینک نیست. مسئله اصلی همان حرفهی هست که خدمت شما پهنا شد. ما در درازا کار خود یک بک لینک را روی چندین سایت تجربه میکنیم.

چنانچه امروز فرضاً یک لیست 10 تایی از بک لینک های مناسب در دسترس هست این لیست چکیده ای از امتحان کردن هزاران بک لینک بر روی سایت های گوناگون هست. در واقع بخشی از خرج سئوی پرداختی مربوط به تجربه ای هست که ما در این راه کسب کرده ایم و بر پایه آن کار شما را ضمانت میکنیم.

بیشتر بخوانید: سئو چیست و چه تاثیری بر سایت دارد؟

سؤالات متدنخست
خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی میباشد؟
بسته به اینکه سایت شما برای چه منظور طراحی شده باشد خدمات پشتیبانی آن تعریف میگردد. چنانچه سایت شرکتی باشد خدمات پشتیبانی سایت شامل نگهداری دامنه، سایت، ههست و فرآوری محتوا می شود.

خرج خدمات پشتیبانی سایت چقدر هست؟
آیا خدمات پشتیبانی سایت شامل سئو هم می شود؟
آیا خدمات پشتیبانی سایت شامل نگهداری سایت در صفحه نخست گوگل میباشد؟
خدمات پشتیبانی سایت شامل چه مواردی هست؟
ارتباط با ما
شرکت طراحی سایت اکسینو با سابقه بیش از 13 سال مهیا خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هست. این شرکت با حضور در بیش از 1000 کلمه کلیدی در صفحه نخست گوگل یک رزومه زیاد قوی در این زمینه را دارد. امیدواریم بتوانیم خدمت رسان شما نیز باشیم. شما میتوانید با ما ارتباط بگیرید و در خصوص تبلیغ کسب و کار خود مشاوره لازم را انجام دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: